Jira Software võimaldab juhtida tööd ja saada ülevaadet kuid see on suunatud just tarkvara arendamisele. Võimaldab juhtida tarkvara arendust nii Scrum kui ka Kanban meetodit kasutades.
Annab hea ülevaate üksikute töötajate aja kulu kohta erinevate projektide peale, võimaldab automatiseerida töökoormuse jaotust komponentide või olemasoleva töökoormuse põhjal. Töid on võimalik jaotada Sprint’ide ja versioonide peale – ühesõnaga tarkvara arenduse projekti juhi ideaalne töövahend.
Jira Software võimaldab juhtida tööd ja saada ülevaadet kuid see on suunatud just tarkvara arendamisele. Võimaldab juhtida tarkvara arendust nii Scrum kui ka Kanban meetodit kasutades.
Annab hea ülevaate üksikute töötajate aja kulu kohta erinevate projektide peale, võimaldab automatiseerida töökoormuse jaotust komponentide või olemasoleva töökoormuse põhjal. Töid on võimalik jaotada Sprint’ide ja versioonide peale – ühesõnaga tarkvara arenduse projekti juhi ideaalne töövahend.
Toode mis võimaldab effektiivselt pakkuda erinevaid teenuseid ning monitoorida tulemusi ja kõike muud seal vahepeal.
Võimaldab luua erinevaid projekte kuhu kliendid saavad läbi vormide ja kasutaja portaali pöörduda. Töövoogude ja automatiseerimise abil saab kontrollida tööprotsesse ja palju muud.
Sobib suurepäraselt lihtsamate ja keerukamate IT helpdeskide, kinnisvara halduse, tellimuste ja palju muu jaoks.
Võimaldab koguda ka kliendi tagasisidet.
Toode mis võimaldab effektiivselt pakkuda erinevaid teenuseid ning monitoorida tulemusi ja kõike muud seal vahepeal.
Võimaldab luua erinevaid projekte kuhu kliendid saavad läbi vormide ja kasutaja portaali pöörduda. Töövoogude ja automatiseerimise abil saab kontrollida tööprotsesse ja palju muud.
Sobib suurepäraselt lihtsamate ja keerukamate IT helpdeskide, kinnisvara halduse, tellimuste ja palju muu jaoks.
Võimaldab koguda ka kliendi tagasisidet.
Kui eelnevad lahendused on olnud pigem töö kontrollimiseks, juhtimiseks ja ülevaate saamiseks siis käesolev toode on nagu wikipeedia, võimaldab luua nii isiklikke kui ka grupi (näiteks IT osakonna) lehekülgesi kuhu saab kirja panna juhendeid, dokumentatsiooni, eeskirju jne.
Tänu paljudele lisadele (makrod) on võimalik tuua sisse visuaalseid elemente ja kõikidele Atlassiani toodetele on lõputult pistikprogramme mis muudavad selle parimaks kohaks kuhu lisada ettevõte erinevaid juhendeid alustades ametijuhendist ja arvuti kasutamise juhendist lõpetades näiteks IT kasutaja eeskirjaga.
Kui eelnevad lahendused on olnud pigem töö kontrollimiseks, juhtimiseks ja ülevaate saamiseks siis käesolev toode on nagu wikipeedia, võimaldab luua nii isiklikke kui ka grupi (näiteks IT osakonna) lehekülgesi kuhu saab kirja panna juhendeid, dokumentatsiooni, eeskirju jne.
Tänu paljudele lisadele (makrod) on võimalik tuua sisse visuaalseid elemente ja kõikidele Atlassiani toodetele on lõputult pistikprogramme mis muudavad selle parimaks kohaks kuhu lisada ettevõte erinevaid juhendeid alustades ametijuhendist ja arvuti kasutamise juhendist lõpetades näiteks IT kasutaja eeskirjaga.
Seda toodet on võimalik ühendada teiste atlassiani toodetega näiteks Service Managemendiga ja selle kasutaja portaaliga.